La 7a edició del Fira Tapa #CarxofaPrat acomiada les Festes de la Carxofa
www.firatapa.cat
El 22, 23 i 24 d’abril, a la Plaça Blanes del Prat de Llobregat, l'Ajuntament del Prat, amb la producció de l’AGT [Associació de Gastronomia i Turisme] tornen a organitzar el Fira Tapa Carxofa Prat, una festa gastronòmica i cultural per tancar un mes ple d’activitats al voltant del producte estrella del Parc Agrari del Baix Llobregat.
Arriba la setena edició del FiraTapa Carxofa plena de gastronomia i cultura. L’activitat és una referència entre les diferents iniciatives que s’han organitzat durant els mesos de març i abril en el marc de les Festes de la Carxofa Prat: el Març Gastronòmic, l’Escarxofa & Jazz i la Carxofada Popular.
L’esdeveniment torna a reunir a un bon grapat de restauradors del Prat, 10 participants i més de 20 tapes amb Carxofa Prat i productes de temporada, que tornaran a donar valor a les verdures del Parc Agrari del Baix Llobregat. Flamenquines, quesadilla, empanades, risottos, croquetes: aquests i molts més ingredients acompanyaran a la Carxofa Prat en la seva festa major gastronòmica.
Gastronomia #CarxofaPrat, cultura i molt més!
L’espai també serà un punt de trobada de la cultura local, amb l’organització d’una programació per a tota la família.
Aula de Cuina #Carxofa Prat amb Lola’s Brunch; Mónica Escudero (El comidista); Albert Mendiola, del Marimorena restaurante (Sant Boi de L.); Fran López, Xef de Xalar, Villa Retiro i Xerta (Michelin); i Nouceland, amb un taller gastronòmic amb Carxofa Prat per a celíacs.
1er Concurs Internacional de pelar Carxofa Prat! Inscripcions: info@agtbaix.cat
Trobada de Foodies organitzada per @bravasbarcelona / San Miguel
Txaranga Corre Quintos torna a l’activitat al FiraTapa Carxofa Prat.
Música amb Jon & Monique Dj’s; Señoras Bien Djs; i Sergi Shine & Marco Sonoro .
Mercat d’Artesans El Prat Crea durant tot el FiraTapa
Espai Kids & Us, una escola d’anglès amb diferents tallers durant tot el cap de setmana.
Ruta pel Delta del Llobregat en Bici amb Bromptolona i Bicicultura
Tast de cerveses San Miguel
Com arribar: Transport públic (Metro L9, Bus o Tren) i la bicicleta, per sobre del transport privat.
Organitza: Ajuntament del Prat • Produeix: Associació de Gastronomia i Turisme (AGT)
Patrocinadors: San Miguel · DO Penedès